Lediga jobb i Linköping

Se alla lediga jobb från i Linköping. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Linköping som finns inom det yrket.

Sales Executive / Account Manager / SaaS till Arboair

Ansök    Apr 4        Account manager
Har du erfarenhet av SaaS B2B försäljning och brinner för att skapa framgångsrika affärer på VD och högsta ledningsgruppsnivå? Vi söker dig som trivs i en utmanande och resultatorienterad roll där du ges stor möjlighet att påverka din egen framgång. OM TJÄNSTEN Det är en provanställning som sannolikt kommer att övergå till tillsvidareanställning. OM FÖRETAGET Arboair är ett SaaS-företag i centrala Linköping som är utvecklaren bakom den ledande skogsanaly... Visa mer
Har du erfarenhet av SaaS B2B försäljning och brinner för att skapa framgångsrika affärer på VD och högsta ledningsgruppsnivå? Vi söker dig som trivs i en utmanande och resultatorienterad roll där du ges stor möjlighet att påverka din egen framgång.
OM TJÄNSTEN
Det är en provanställning som sannolikt kommer att övergå till tillsvidareanställning.
OM FÖRETAGET
Arboair är ett SaaS-företag i centrala Linköping som är utvecklaren bakom den ledande skogsanalysplattformen Arboair Forest Mapper. Vi leder omställningen till ett digitalt hållbart precisions skogsbruk i norra barrskogsbältet. Vi gör detta genom att koppla skogliga data till bildanalys genom AI och bildseende som ger effektivisering med en faktor 8 med mätbara och ekonomiska resultat och CO2 besparing. ForestMapper är baserad på en accelerationsteknik som hjälper organisationer att frigöra tid, prioritera, fokusera och göra åtaganden varje vecka. Med vår mjukvara hjälper vi stora organisationer förbättra användarupplevelsen genom att visualisera hur skogsarealer ska nyttjas på bästa sätt. Genom att tillhandahålla verktygen och förmågan att vara affärsmässigt AGIL hjälper Arboair sina kunder att öka intäkter och vinster.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Sales Executive håller du i behovsmöten möten med beslutsfattare på olika företag. Därefter bokar du in införsäljande möten och utförligt presenterar Arboairs tjänster och följer upp processen med kunderna. Du skapar och utvecklar kundrelationer samt driver försäljningsprocessen mot avslut. Vidare stänger du affärerna och ansvarar för avtalsskrivning och dokumentationen av processerna i Arboairs system. Under upplärningsperioden har du tillgång att tillsammans med seniora säljare på Arboair få stöd i ditt säljarbete.
Framgång i arbetet nås bäst genom unika och nära samarbeten. Du ingår i ett härligt och sammansvetsat team på tio personer med olika inriktningar där alla arbetar tillsammans för att utveckla bolagets teknik och försäljningen för företagets framgång.

Du erbjuds ett spännande jobb där du gör skillnad både för din egen utveckling och Arboair. Arboair har höga ambitioner med sin tjänst och planerar expanderar internationellt med kontor i Tyskland och Kanada. Det finns en stark framåtanda och det tighta teamet har hög samarbetsförmåga och finns där för att hjälpa till. Arbetsmiljön är professionell, internationell, inspirerande med mycket arbetsglädje och högt i tak. Arboair satsar på sina medarbetare och bygger en stark kultur genom att bland annat utse en personlig mentor, varje år genomförs en konferens för hela företaget med fokus på den personliga utvecklingen.
UTBILDNING, ERFARENHET OCH PERSONLIGA EGENSKAPER
• Akademisk utbildning inom exempelvis företagsekonomi
• Minst två års erfarenhet inom liknande arbete
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
• God datorvana

Vi prioriterar utvecklingspotential och en stark vilja att lära och utvecklas. I teamet stöttar vi varandra i detta och vi lägger stor vikt vid din introduktion för att du ska lära känna bolaget, våra produkter, team och kultur på ett bra sätt
För att lyckas och trivas på Arboair tror vi att du är en person som är målinriktad och motiveras i en roll där dina affärer har framstående påverkan på företaget i stort. För att nå framgång i rollen ser vi även att du besitter en social säkerhet och god samarbetsförmåga då rollen innebär många kontaktytor, såväl internt som externt. Vidare är du självgående och driver dina processer framåt med god planering och struktur. Slutligen är du driven, målmedveten och resultatinriktad samt motiveras av att driva din utveckling självständigt framåt.
ÖVRIG INFORMATION
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Mjärdevi, Linköping
Lön: Fast lön + provision Visa mindre

Kundansvarig Personlig assistans

Ansök    Dec 10        Enhetschef inom social omsorg
Vår Affärsidé-Individanpassade assistanslösningar, på riktigt! Alla människor har lika värde och samma rättigheter, självklart måste detta gälla även dem som behöver mycket stöd. Vi har därför ett viktigt uppdrag när det kommer till att anpassa våra verksamheter så att vi möjliggör för våra brukare att delta i livets alla moment efter sina egna önskemål, förmågor och villkor. Vår personal är vår främsta tillgång och för oss är det en självklarhet att vara... Visa mer
Vår Affärsidé-Individanpassade assistanslösningar, på riktigt!
Alla människor har lika värde och samma rättigheter, självklart måste detta gälla även dem som behöver mycket stöd. Vi har därför ett viktigt uppdrag när det kommer till att anpassa våra verksamheter så att vi möjliggör för våra brukare att delta i livets alla moment efter sina egna önskemål, förmågor och villkor. Vår personal är vår främsta tillgång och för oss är det en självklarhet att vara en bra arbetsgivare. Vi har kollektivavtal, individuella kompetensutvecklingsplaner och tror på att varje medarbete har förmågan att växa och utvecklas. Vi satsar på våra medarbeten, vi är lyhörda och noga med att se individen då vi tror på att nöjda medarbetare är bättre medarbetare vilket bidrar till en ökad kvalité i insatserna till våra brukare.
 
Vi kommer nu att utöka vårt team ytterligare och söker en Kund och-assistent ansvarig till vårt kontor i Linköping.
 
Rollen som Kund -och assistent ansvarig innebär att du samordnar den personliga assistansen utifrån kundens önskemål. Du kommer ha ett arbetsgivaransvar för en grupp personliga assistenter vilket innefattar exempelvis personalplanering (bemanning, rekrytering, introduktion och arbetsmiljöansvar). I rollen ingår det också att säkerställa kvalitén i assistansens utförande och att gällande lagar och riktlinjer följs.
 
Vi söker dig som har relevant utbildning och/eller erfarenhet från omsorgsverksamhet och den målgrupp som omfattas av LSS personkrets 1 och 2. Du har ett coachande förhållningssätt och vill se dina medarbetare växa och ta ansvar i vår organisation. Du är lösningsorienterad och ser möjligheter framför hinder.
Du strukturerad, noggrann och har lätt för att skapa långvariga relationer. Du har ett brinnande intresse för människor och för att lyckas i rollen så krävs det att du är social, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga. B körkort är ett krav. Det är meriterande om du har ledarerfarenhet och språkkunskaper utöver svenska. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Tjänsten är på heltid och förlagd på kontorstid, men innefattar också en del resor och sena kvällar för att vi skall kunna ge våra kunder allra bästa service. Övernattningar på annan ort förekommer.


Vi tillämpar 6 månader s provanställning. Välkommen med din ansökan! Visa mindre